środa, 6 marca 2013

Przepis na rybę z papryką pieczoną w rękawie.

Cześć.
Było trochę przepisywania z bloga a teraz coś nowszego. Szybki przepis na rybę w rękawie w sam raz dla osób dbających o linię lub odchudzających się. Chociaż .. tak na dobrą sprawę to kto nie lubi ryb?
Jedna uwaga dotyczącą ryb. część osób zapewne o tym wie. Znalazłem informację w internecie, że niektóre ryby w puszkach mają stężenie kilkukrotnie wyższe niż przewiduje norma - żywność konserwowana i ulepszana chemicznie.

Przepis na rybę np. mirunę z papryką w rękawie z dodatkiem przyprawy z warzyw suszonych. Udało się pysznie.
Przepis na rybę np. mirunę z papryką w rękawie z dodatkiem przyprawy z warzyw suszonych.
Udało się pysznie.


Przepis na rybę np. mirunę z papryką w rękawie z dodatkiem przyprawy z warzyw suszonych. Udało się pysznie.


Przepis na rybę np. mirunę z papryką w rękawie z dodatkiem przyprawy z warzyw suszonych. Udało się pysznie.


Składniki:
  • jeden filet z ryby (ok 15 dag), ja użyłem Miruny bo nie za bardzo lubię ościami,
  • dwie czerwone papryki (ok 46 dag) (lub jak widać na zdjęciu) ale mogą być dowolne,
  • łyżka naturalnej przyprawy z warzyw suszonych,
  • pieprz lub inne przyprawy,
  • łyżka oliwy z oliwek,
Przyrządzanie.
Odcinamy rękaw na odpowiednią długość. Następnie do rękawa w jedno miejsce kolejno wsypujemy zioła, pieprz i przyprawy i na to oliwę. Teraz to ładnie rozgarniamy w rękawie i obtaczamy w tym rybę. Rękaw zawijamy i wkładamy do piekarnika nierozgrzanego na 50 min albo na 40 min do rozgrzanego.  Temperatura około 180 stopni Celsjusza. Wykładamy na talerz jeszcze ciepłe i zjadamy.

Kwestia smaku:
Ponieważ papryka czerwona jest słodka, zioła suszone też więc całość wyszła lekko słodka z nutką pieprzu. Ja akurat po upieczeniu zostawiłem rybę jeszcze w piekarniku około godzinkę, bo mi się nie spieszyło. Wiec wyszła delikatna, wilgotna bo przeszła sokiem z papryki. Po prostu miód w ustach. Ale przyprawy to kwestia gustu.

Smacznego.

Nie wszyscy może wiedzą, założyłem nową mam nadzieję bardziej funkcjonalną stronę www.przepisy.zbiorek.net.pl o tej samej tematyce.

Trochę mi zeszło bo sam go robiłem dlatego też rzadziej zaglądałem na bloga. Ale sądzę że się opłacało. Może potrzebuje dopieszczenia paru szczegółów ale niezbędne fajne funkcje już ma :)

Można się tam:
  • zarejestrować,
  • żeby wpisać otrzymywać powiadomienia o nowościach wystarczy wpisać maila w pole przypomnienia,
  • strona jest pomyślana tak, że jeśli ktoś ma pomysł na przepis to może sam napisać taki artykuł, wstawić zdjęcie, przypisać do kategorii która już jest założona. Jak nie ma kategorii to ja założę,
  • ważne, że jeśli dodasz taki artykuł to po zatwierdzeniu przeze mnie (ze względów technicznych) Twój nick lub nazwisko będzie przy tm artykule wyświetlane,
  • nowa strona na bazie blogu ma po prostu większe możliwości - choćby nawet poręczniejszy spis treści, czego tu nie było możliwości zrobić,

Wszystkie artykuły z tego blogu przekopuję tam, jednak tego blogu nie kasuję, co jakiś czas będę dorzucał jakiś ciekawszy artykuł. Jednak większość będzie szła na nowy adres.

Dlatego serdecznie zapraszam do rejestracji i publikowania przepisów, swoich myśli jeśli ma ktoś ochotę na pisanie.

2 komentarze:

  1. no pięknie, dziękuję, właśnie pociekła mi ślinka, jutro chyba będzie rybka - o ile uda mi się jakąś porządną kupić :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A jak najbardziej polecam się na przyszłość :)

      Usuń

Zachęcam do komentowania, wpisywania pomysłów, pisania na e-mail